Als u een klacht hebt, kunt u een e-mail sturen naar: [email protected].
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klachtenmelding en uiterlijk binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Klacht met betrekking tot levering van uw bestelling
Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Na ontvangst van uw bestelling dient u de geleverde goederen onmiddellijk te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken onmiddellijk per e-mail te melden. Mocht het geleverde product niet geleverd zijn conform uw bestelling of niet voldoen aan de omschrijving op onze website, dient u dit per omgaande aan ons te melden. Dit kan d.m.v. een e-mail. Dit e-mailadres is beschermd door spambots en u heeft Javascript op uw computer nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken. Mocht de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoen dan kunt u de volledige bestelling binnen 14 werkdagen zonder bijkomende kosten annuleren. Het reeds betaalde bedrag zal worden gecrediteerd.
Ook voor andere klachten kunt u contact opnemen met onze klantenservice: [email protected].