Tot hoe lang kan ik een online bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na de ontvangst kunt u deze retourneren.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren? 

U kunt uw bestelling retour sturen naar het onderstaande adres:

Alista V.O.F. Spoorstraat 13, 1211 EZ, Hilversum

Het is belangrijk dat u uw bestelnummer erbij vermeld.

Let op: aan het retourneren via PostNL zijn kosten verbonden, deze zijn voor eigen rekening.

 

Welke regels gelden voor het retourneren van verschillende artikelen? 

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker. 

- Het éénmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.
- Boeken en cosmetica/verzorgingsmiddelen mogen alleen geretourneerd worden in 
  ongeopende verpakking. 
- Een Cadeaucard van Babyhonk.nl kan niet worden geretourneerd.

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen? 

De retourzending van een verkeerd geleverd of beschadigd artikel is zoals hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen. Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het bestelde product en de verzendkosten retour. 

 

Hoe werkt het retour zenden van een artikel dat door de fabrikant is geleverd?

Bij producten die rechtstreeks door de fabrikant zijn geleverd, loopt ook het retourproces via de fabrikant. Op de pakbon die bij uw bestelling is gevoegd vindt u de retourprocedure en contactgegevens van de fabrikant.


Terugstorting van het bedrag aan de consument

Bedragen van de retour gezonden producten worden uiterlijk binnen 30 dagen terugbetaald.